Let’s fly with Bungee!!!

Ένα εξαιρετικό αερόβιο πρόγραμμα άσκησης, που μέσα σε μια ώρα είναι ικανό να φροντίσει το σώμα μου και να κάψει αρκετές θερμίδες. Γυμνάζοντας πάρα πολλές μυϊκές ομάδες, με κάνει να χαίρομαι, να γελάω και να χορεύω καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος!
Αυτό είναι το Bungee!!

Τι χρειάζεται να έχω μαζί μου;
Την διάθεση μου, μία μικρή πετσέτα για τον ιδρώτα και να μην έχω φάει για τουλάχιστον τρεις ώρες πριν το μάθημα.

Χρειάζομαι κάποιο ειδικό ντύσιμο;
Φοράω κολάν και ένα κολλητό μπλουζάκι ή μπουστάκι (τους καλοκαιρινούς μήνες).
Δεν φοράω παπούτσια.
Ντύνομαι προσαρμόζοντας στο σώμα μου τον ειδικό εξοπλισμό, σορτς και ιμάντες που συνδέονται στους ειδικούς κρίκους που βρίσκονται στην οροφή, εξασφαλίζοντας την απόλυτη ασφάλεια μου…και είμαι έτοιμος να πετάξω!!!

Πόσο ώρα πριν έρχομαι στο μάθημα;
Είναι απαραίτητη η έγκαιρη προσέλευση μου (15 λεπτά νωρίτερα) για τους παραπάνω λόγους

Τι ασκησιολόγιο χρησιμοποιείτε;
Το ευρύ ασκησιολόγιο του Bungee προέρχεται από το Pilates, τη Yoga, το Χορό, όπως και την Κλασσική Αερόβια Γυμναστική.

Τι αποτέλεσμα έχει στο σώμα μου;
Με το Bungee αναπτύσσω την καρδιοαναπνευστική αντοχή μου και γυμνάζω πλήθος από μυϊκές ομάδες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να γραμμώνω το μυϊκό μου σύστημα και να καίω λίπος. Χωρίς ιδιαίτερο κόπο, ιδρώνω, γυμνάζομαι, χορεύω και κυρίως χαίρομαι και γελώ ασταμάτητα!
Συνδυαστικές ασκήσεις συνθέτουν ένα δυναμικό αερόβιο πρόγραμμα άσκησης υπό τους ήχους δυνατής μουσικής που με εμπνέουν να πετάξω!

Ποιοι διδάσκουν το πρόγραμμα;
Οι κατάλληλοι εκπαιδευμένοι instractor μας είναι δάσκαλοι του Pilates, της Yoga καθώς και επαγγελματίες χορευτές και χορογράφοι.

Πόσο διαρκεί το Πρόγραμμα;
Το πρόγραμμα του Bungee διαρκεί μία ώρα και θα μου χαρίσει μια υπέροχη εμπειρία.

Ποιος μπορεί να κάνει Bungee;
Ο καθένας μπορεί! Αρκεί να είναι υγιείς. Μια δοκιμή θα με πείσει!
Όσοι δεν έχουν γυμναστεί για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα χρειάζεται για 2-3 μήνες να εισαχθούν σε κάποιο πρόγραμμα Yoga ή Pilates αρχαρίων που παρέχει το Prana Yoga Studio με σκοπό να «ξυπνήσει” το σώμα τους και να μπει σε ένα ρυθμό εβδομαδιαίας άσκησης.

Μετά θα μπορούν και αυτοί ευεργετικά να κάνουν Bungee!!

Κλείστε τη θέση σας στη γραμματεία για ένα μάθημα «πετάγματος».